Twijfel bij bekijken van live en video content
Ik zat er al een tijdje over na te denken of het wel zin heeft om zulke platforms überhaupt te bekijken, omdat ik er verschillende meningen over had gehoord. Het was niet iets wat ik meteen besloot te openen, eerder iets waar ik af en toe naar terugkwam om te begrijpen wat het precies is. Op een bepaald moment kwam ik uit bij https://xxxbabes4u.com/ en begon ik gewoon rustig te kijken wat daar te zien is. Wat me opviel is dat er zowel lopende sessies als al opgenomen fragmenten naast elkaar staan, maar ik wist niet goed hoe ik dat moest inschatten. Hoe meer ik keek, hoe meer ik twijfelde of ik het goed begreep of iets miste. Sommige dingen lijken duidelijk, andere blijven wat vaag. Heeft iemand hier dat ook zo ervaren of ligt dat aan mij?
7 weergaven

Dat gevoel herken ik wel, vooral wanneer iets niet meteen duidelijk is vanaf het begin. Ik had zelf ook een moment waarop ik niet goed wist wat ik precies zag en hoe het allemaal samenhangt. Bij mij hielp het om er niet te lang achter elkaar naar te kijken, maar af en toe even terug te komen. Het is niet zo dat alles meteen logisch wordt, maar je krijgt wel geleidelijk een beter beeld. Toch bleef er bij mij ook een zekere twijfel hangen. Misschien hoort dat er gewoon bij wanneer je zoiets voor het eerst bekijkt.